...ebben az Életnek nevezett csodálatos társasjátékban Te vagy a játékos és a játékvezető is egyben. Sőt, mondjak még valamit? Te írod a szabályokat is.....

A blogban leírt gondolatok a saját valóságomat tükrözik.

2010. augusztus 9., hétfő

Hiszen minden változik....

Egyetlen biztos dolog van az életünkben. A változás.... :)))

Gyönyörködtetnek az időjárás szélsőséges megnyilvánulásai, de csordultig telítődöm egy őszi kora reggeltől, egy téli vacogós estétől, egy tavaszi záportól, egy nyári éjszaka millió csillagának látványától. :))

Pár napja kint jártam a kertünkben. Szemrevételeztem a növényeket, visszaemlékezve arra, hogy némelyiket még jómagam ültettem 5-6 évvel ezelőtt. Jó érzés volt látni, megérinteni őket, és "csak úgy" ellenni közöttük. Emlékszem, nagyon nyugodt voltam, boldog, élveztem a kint töltött perceket. Augusztus eleje révén a levegő már kora reggel is megmutatta, meleg napnak nézünk elébe megint. És mégis, ahogy mély levegőt vettem, sejteni lehetett, hogy ezek napok már nem tartanak sokáig, az ősz illata már enyhén érezhető volt. Aztán történt valami,..... rám tört egy érzés, valahogy elmosódtak a határok..... Gyermeknek éreztem magam, nyílt, a világra rácsodálkozó érzéssel, s egybeolvadtam mindennel, ami körülöttem volt.

Mint mikor lágy szellő érint, úgy futott át rajtam az érzés, eltöltött teljesen. Mintha nem a saját szememen keresztül láttam volna a világot. Önálló, lélegző csoda közepén álltam, mégis EGY voltam vele.

Egy hosszúra nyúlt, csodaszép pillanatnak tűnt az egész. Eltelített, minden hiányérzetemet, félelmeimet, vágyaimat elűzve, s nem maradt más bennem csak mérhetetlen nyugalom, csend, béke.

Akkor és ott MEGTELT minden ÉLETTEL....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése