...ebben az Életnek nevezett csodálatos társasjátékban Te vagy a játékos és a játékvezető is egyben. Sőt, mondjak még valamit? Te írod a szabályokat is.....

A blogban leírt gondolatok a saját valóságomat tükrözik.

2010. október 20., szerda

Lelkünkről....

Coelho-nál olvastam ezt a mondatot: "Nem test vagyok, aminek lelke van, hanem lélek vagyok, aminek teste van."

És milyen igaz! Amióta "elkezdődtek" mindenféle változások bennem, körülöttem, amióta kitágult a világom, ezt érzem én is. A mérleg nyelve átbillent, megfordult minden.

Már nem "azonosulok" teljes mértékben a testemmel, mert nem CSAK a testem vagyok. Ahogy másképp "gondolok" magamra, úgy minősül át minden, ami a testemmel kapcsolatos. Másképp érzékelem és értelmezem például a fájdalmat. "Tudom", hogy a fájdalom jelzés, párbeszéd a bennem lévő ÉN-nel. A fájdalom már a gyógyulás is egyben. Gyönyörű állapot ez.

Ebben a gyönyörűséges állapotban úgy érzem sokszor "túl kicsi ez a test", hogy elférjek benne.

De, elárulok valamit...

Azokban a napokban, mikor még megtalálnak félelmek, esetleg rátalálok mélyen valamire, amivel még dolgom van, nos ezekben a napokban azt érzem: "túl nagy a testem", hogy elbújhassak benne a ÖNMAGAM elől.

IMÁDOM!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése