...ebben az Életnek nevezett csodálatos társasjátékban Te vagy a játékos és a játékvezető is egyben. Sőt, mondjak még valamit? Te írod a szabályokat is.....

A blogban leírt gondolatok a saját valóságomat tükrözik.

2010. november 8., hétfő

Színek forgatagában....

Nem tudom, hogy észrevettétek-e, de mostanában minden annyira SZÍNES!!

Pénteken, mikor elindultam reggel a munkába, már akkor ledöbbentett az a színkavalkád, amit az égen láttam, ahogy a Nap felkelt. Szinte még sötét van, de az ég alja már piroslott, ahogy kelt a Nap.
Felhőfoszlányok úszkáltak az égen a szivárvány különféle színeiben tündökölve. Minden csendes és nyugodt volt.

Nagy levegőt vettem, ahogy kiléptem az ajtón, és eltöltött egy érzés. Egy érzés, amit szavakba tölteni nem tudsz.  Ez az érzés eltelít, feltölt, nyugalmat hoz. Valahogy mindennek "súlya" volt.

És így volt akkor egész nap. Aztán a pontot az "i"-re a délután, és a naplemente tette fel. Hááát.....
Szavakkal lefesteni mindazt, amit az égen láttam.... számomra nehézkes. Egyszerűen gyönyörű volt.

Valahogy kézzelfoghatóbbak lettek a színek, teltebbek, élénkebbek azóta is. Szerintetek?

Remélem, látjátok Ti is...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése